عاشقانه های من 2
 
دل نوشته های من

با سلام خدمت تمامی دوستان گلم . ادما بعضی وقتا احساس می کنن نمی تونن حرف دلشونو هر جایی بزنن منم این وبو درست کردم که افکارم و حرفای دلمو توش بزنم.

 
 

عاشقانه های من 2
ارسال شده در 2 / 12 / 1388برچسب:, - 17:22

سلام دوستان:

 

ممنون از نظرات همگيتون

 

راستش امروز اومدم تا جواب يكي از دوستانو كه نطر داده بود

 

رو بگم

 

يكي از دوستان به اسم ارش گفته بودن

 

كه ايا اين حرفايي كه ميزني شبيه به افكارت هست

 

در جوابش بايد بگم كه در اولين پستم وقتي اين وبودرست كردم

 

همجنين بالاي صفحه ي وبم

 

گفتم كه ميخوام توش حرفاي دلمو بزنم يعني حرفايي كه فكر ميكنم

 

 واقعا بهشون ايمان دارم

 

حرفايي كه بتونه اندكي از مشكلات خودم و دوستانمو حل كنه

 

من واقعا به حرفام اعتقاد دارم

 

اين حرفا رو به دوستان خارج از نتم هم ميزنم

 

وسعي ميكنم تا جايي كه ميتونم بهشون عمل كنم

 

براي من امار بازديد بالا از وبم

 

اونقدر مهم نيست كه استفاده از مطالبم مهمه

 

البته قصد جسارت ندارم از اين حرفما

 

 

ممنون

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده النا